2018. június 2., szombat

Paplan süti



Több mint egy éve kezdtem el az életmódváltást, amit többé-kevésbé be is tartok. A legjobb az egészben, hogy 10 kg minuszt hozott az életembe, ami nagyon nagy öröm nekem. Volt -12 kg is, de most -10kg.........és még kellene -10kg.
Ezért ma is megsütöttem a családnak készült süti diétás változatát is.

4 db tojás
1,5 dkg dw édesítőszer
4 dkg ch - 50% csökkentett liszt
1,5 gr sütőpor
1 dkg kakaópor

A tojásokat az édesítővel habosra kevertem.
A száraz hozzávalókat több részletben óvatosan hozzáadtam.
A tepsibe szilikonos sütőpapírt tettem, beleöntöttem felvert habot.

A túrós tölteléket összeturmixoltam.

20 dkg túró
1 tojás
1/2 ek étkezési keményítő
1 dkg dw édesítőszer

Turmixolás után habzsákba töltöttem és berácsoztam vele masszát. Együtt megsütöttem.

180 fokon 25 perc, 4 fokozaton, de ez sütőfüggő.

20x30 tepsi

900 kcal és 36 ch.
12 kockára vágtam fel, így  1 kocka 75 kcal és 3 ch lett.




Piroska

1 megjegyzés: