2018. május 27., vasárnap

Túrós galuska tejföllel



Túrót szinte minden nap eszek. Kevés ch-t tartalmaz, ezért bármikor fogyasztható.
Ez a galuska a mai vacsorám lesz.

10 dkg túró
1 tojás
1 dkg no carb sütőmix


5 dkg 12%-os tejföl
5 dkg túró

A tojást a sóval habosra kevertem egy villával, majd hozzáadtam a túrót. Jól elkeverem és végül a sütőmix következett. Ez a liszthelyettesítő nagyon sok folyadékot magába tud szívni, ezért kell ilyen kevés belőle.

Felforraltam a vizet, amibe sót tettem.
Villával nagyobb galuskákat szaggattam. Hamar feljött a víz tetejére és akkor már szedtem is ki.
Egyszerre 6 db-nál többet nem főztem ki, mert nagyon óvatosan kell vele bánni, mert könnyen szétesik.
Tehát ÓVATOSAN!!!!!

Tiszta konyharuhára szedtem ki, hogy a felesleges vizet fel tudja szívni.

Túróval és tejföllel tálaltam, amit még egy picit megsóztam.

Nekem nagyon ízlett és a mennyisége is elég volt.
Édesen is el tudom képzelni, finom házi lekvárral!! Majd legközelebb!!!

Piroska




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése