2018. május 19., szombat

Epres-túrós



Mindig találok nekem tetsző süteményt. De mostanában mindig átírom úgy, hogy lelkiismeretfurdalás nélkül meg tudjam enni. Most is így jártam el ezzel a recepttel.
Itt az eperszezon és én is mint gondolom sokan mások nagyon szeretem ezt a gyümölcsöt. Igaz, hogy nem a legolcsóbb, de hát egy évben csak egyszer van tavasz!!!!

20x20 cm üvegtál

3 tojás
1 dkg dw 1:4 édesítő
2 dkg dw zéró liszt
1/2 cs. sütőpor
25 dkg túró
16 dkg tisztított eper

0%-os kókuszolajspay a tál kikenéséhez

A tojásokat az édesítővel habosra kevertem és hozzáadtam a a többi alapanyagot az eper kivételével.
A tálat a spayvel beolajoztam és beleöntöttem a masszát.
A megmosott epret szépen elrendeztem a tetején.
Az előmelegített gázsütő 4-es fokozatán 30 perc alatt megsütöttem.

Az egész adag 720 kcal és 29 ch.





Csatlakozzatok a facebook oldalamhoz, ahol a család többi tagjának való recepteket is találtok!!!!

Recept INNEN.

Piroska

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése