2018. május 1., kedd

Kenyérke


A fehér kenyeret már kiiktattam az étrendemből.
Helyette Norbi kenyeret, tk.kenyeret, cripset ...eszem, de szoktam sütni is.
Ez is egy próbálkozás volt, nekem bevált már másodszor készítettem el.

10 dkg tk.búzaliszt
3 dkg dw -50% liszt
3 dkg dw zéró 6 liszt
1 dl mandulatej
pici élesztő+ dw édesítő
1 kk só
kevés magok - len, szezám
+ annyi víz amennyivel jó lesz a
tészta, kb.2 dl

Az élesztőt felfuttattam és a többi hozzávalókkal bedagasztottam a tésztát.
Hagytam kelni egy kicsit, ez azonban nem kelt úgy mint a fehérlisztes.
Megformáztam.
A kis tepsibe szilikonos sütőpapírt tettem, beletettem a kenyérkét. A tetejét bevágtam, ismét hagytam kelni és már sütöttem is.
Gázsütő 5-ös fokozatán 30 perc. Persze ez sütő és gázfüggő. Van amikor a gáznak semmi fűtőértéke nincs.

Nekem ez négy reggelire elég.

Előtte sütőporral csináltam, úgy se volt rossz!!
Igaz, hogy nekem már minden jó, régen az ilyet meg nem ettem volna!!



A mai reggelim is ebből készült. A képen kettő van, de három volt.

Piroska

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése